سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین ها.... - !.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
من در یاهو
 RSS 
اوقات شرعی
دوشنبه 86 شهریور 19 ساعت 1:3 عصربهترین ها....
- FastStone Screen Capture 2.0 : یک برنامه تقریبا کم‌حجم و رایگان برای عکس گرفتن از صفحه نمایش به هر طریقی که شما دوست دارید و بر طبق اکثر فرمت‌های رایج تصویری!
- Creator Thumbs for html : با کمک این برنامه رایگان عکس‌های بندانگشتی (Thumbs) به همراه کد اچ‌تی‌ام‌ال آن، تهیه کنید. (بیشتر به درد صاحبان سایت‌های می‌خورد)
- FastStone MaxView 1.6 : یک برنامه رایگان و حدودا یک مگی برای مرور عکس‌ها در کامپیوتر به همراه کلی امکانات!
- Fresh UI 7.54 : با این برنامه رایگان و کم‌حجم یک حالی به ویندوزتان بدهید. (ویندوزتان را سروسامان دهید)
- Personal Computer System Information 2.0 : با کمک این برنامه رایگان می‌توانند اطلاعات مهم و جالبی از کامپیوترتان بدست آورید. (اطلاعاتی در خصوص پورت‌ها، کارت گرافیکی، سرعت سی‌پی‌یو و ...)
- Gigaget 1.0.0.21 : یک دانلودمنیجر رایگان دیگر برای دانلود فایل‌های مختلف از اینترنت!
- Font Frenzy 1.0 : یک برنامه رایگان و کم‌حجم برای کار با فونت‌ها در ویندوز (اضافه کردن فونت، پاک‌کردن فونت و ...).
- Smart NTFS Recovery 2.0 : این برنامه انصافا به‌دردبخور را از دست ندهید. با کمک این برنامه 680 کیلوبایتی رایگان می‌توانید فایل‌های پاک شده از روی هارددیسک با فرمت فایلی NTFS را بازگردانید.
- SnapFlapCap 1.0.0.5 Beta : یک برنامه ساده و مفید برای تهیه اسکرین‌شات (عکس انداختن از صفحه نمایش) و انتشار آن در وب به سادگی. حجم فقط 647 کیلوبایت.
- Whois 2.2 : یک برنامه رایگان، 420 کیلوبایتی و به‌دردبخور. با کمک این برنامه می‌توانید از اطلاعات ثبت‌کننده یک دامین (Whois) براحتی باخبر شوید.
- Master Album Maker Viewer 2.0 : با کمک این برنامه رایگان و حدودا 700 کیلوبایتی می‌توانید آلبوم‌های عکس دیجیتالی با فرمت mma. را مرور کنید با کلی امکانات!
- Evil Player 1.06 : یک Player رایگان و کم‌حجم. توسط این پلیر 370 کیلوبایتی فایل‌های MP3 ، WAV و ... را براحتی گوش دهید.
- Desktop Christmas Tree : دلتان می‌خواهد یک درخت زیبای کریسمس روی دسکتاپ‌تان داشته باشید؟! پس این برنامه 223 کیلوبایتی را از دست ندهید.
- Aurora Password Manager 1.1 : این برنامه همان‌طور که از نامش پیداست یک پسورد منیجر می‌باشد. به عبارت دیگر یک برنامه رایگان برای مدیریت پسورد‌های شما می‌باشد. با کمک این برنامه می‌توانید پسوردهای خود را در یک محل امن ذخیره داشته باشید و همچنین برای اکانت‌های خود پسوردهای مطمئن بسازید.
- SpamExperts Home 1.0 : اگر شما هم از شر ایمیل‌های اسپم کلافه شده‌اید، این برنامه آنتی‌اسپم و رایگان را دانلود کنید. این برنامه با ایمیل‌های POP3 هماهنگی دارد.
- Droplets 1.0 : دنبال یک بازی رایگان و کلاسیک (تومایه‌های Pac-man) هستید؟ پس به صفحه معرفی این بازی بروید و یک اسکرین‌شات از محیط بازی را ببینید.
- StudioLine Photo Basic 2.1.17 : یک برنامه رایگان و قوی برای مرور عکس و انجام کارهای مختلف بر روی عکس در کامپیوتر، به همراه امکانات مختلف. البته به حجمش هم توجه داشته باشد که حدود 45 مگابایت می‌باشد.
- SpyDefense 0.9.5.118 Beta : از دست برنامه‌های جاسوسی، تروجان‌ها و برنامه‌های مشابه بر روی کامپیوترتان خسته و کلافه شده‌اید؟ این برنامه رایگان و 5.59 مگی را دانلود کنید و حساب همه‌شان را برسید. (یک Anti Spyware قوی)
- DriveImage XML 1.00 : با کمک این برنامه رایگان و 1.36 مگابایتی، می‌توانید از پارتیشن‌های هاردتان و لوجیکال درایوها، Backup (نسخه پشتیبان) تهیه کنید!
- Wild Replace 0.90 beta : با کمک این برنامه رایگان و 343 کیلوبایتی می‌توانید به دنبال هر گونه فایلی داخل کامپیوترتان بگردید!!
- ZSoft Uninstaller 2.2.5 : یک برنامه رایگان دیگر برای حذف کردن کامل (Uninstall کردن) برنامه‌های موردنظر شما از کامپیوترتان!
- Contacts2Distribute 1.00 : برنامه‌ای رایگان و 400 کیلوبایتی برای سر و سامان دادن به «دفترچه آدرس» برنامه مایکروسافت اوت‌لوک!
- Ads Filter 1.0.11 beta2 : یک پلاگین برای برنامه «اینترنت اکسپلورر» نسخه‌های 5 و 6، که جلوی اجرای تبلیغات ناخواسته را می‌گیرد. حجمش هم فقط 312 کیلوبایت می‌باشد.
- ALZip 6.1 : یک برنامه رایگان دیگر برای فشرده‌سازی فایل‌ها و کار با فایل‌های Zip ،Rar و ...!
- Open Contacts 2.0 : با کمک این برنامه رایگان، اطلاعات اشخاص و شرکت‌ها را ذخیره و دسته‌بندی کنید تا قاطی پاتی نشود!
- TrojanWizard 0.1.1 : کار این برنامه رایگان و 78 کیلوبایتی پیدا کردن هرگونه تروجان می‌باشد. (با دریافت شماره Port)
- Foobar2000 0.8.3 : یک برنامه رایگان برای پخش همه نوع فایل صوتی در ویندوز! حجم فقط 1.29 مگابایت.
- DeluxeFTP 6.11 : یک اف‌تی‌پی منیجر رایگان با کلی امکانات برای آپلود و دانلود کردن فایل از هاست. حجم فقط 244 کیلوبایت!
- Picgl 0.79 : یک برنامه رایگان 800 کیلوبایتی برای مشاهده و مدیریت عکس‌ها در کامپیوتر شما
- AVG Anti-Virus Free Edition 7.338 : یک آنتی‌ویروس رایگان و فوق‌العاده مفید به‌همراه آپدیت‌های روزانه. این آنتی‌ویروس رایگان را دریافت و نصب کنید و تا حد زیادی خیالتان از بابت امنیت درون کامپیوترتان، راحت باشد. آنتی‌ویروس جالبی است، از دست ندهیدش!
- Nullsoft Scriptable Install System (NSIS) 2.08 : توسط این برنامه رایگان برای برنامه‌هایی که می‌نویسید، Setup درست کنید!
- All-in-One DVD Player 2.0.0 : یک Video Player کم‌حجم و رایگان که از اکثر فرمت‌های ویدئویی پشتیبانی می‌کند. DVD هم پخش می‌کند!
- Yapp 0.91 : یک برنامه رایگان و حدودا 300 کیلوبایتی برای مشاهده و دیدن عکس‌های درون کامپیوتر!
- Fast Font Set 1.11 : با کمک این برنامه‌ی رایگان فونت‌های سیستم خود را ببینید، انتخاب کنید و کلی کار دیگر روی‌شان انجام دهید!
<**ادامه را ببین و فقط دانلود کن...
- WebEdit 2002 1.1.77 : یک HTML ادیتور و CSS ادیتور قوی و کاملا مجانی!
- HTTrack Website Copier 3.33 : برنامه‌ای رایگان برای دانلود کردن یک سایت به طور کامل!!
- PhotoFiltre 6.1.2 : برنامه‌ای رایگان برای ویرایش تصاویر و افزودن جلوه‌های ویژه به آن‌ها

متن فوق توسط: هیچ کس ابن هیچکس.. نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
بهترین ها.... - !.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!
هیچ کس ابن هیچکس..
با سلام خیلی ممنون که اومدید متشکریم ما.....
لوگوی من
بهترین ها.... - !.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!
لوگوی دوستان من








آهنگ وبلاگ من
اشتراک در خبرنامه
 
جستجو در کل مطالب
 :جستجو

جستجو در کل مطالب این وبلاگ، حتی مطالب بایگانی شده!


Dom.ir - Free Domain Registration System !
Dom.ir - Free Domain Registration System !