سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حل جداول سودوکو.........در 5 ثانیه!!!! - !.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
من در یاهو
 RSS 
اوقات شرعی
پنج شنبه 87 تیر 27 ساعت 9:29 صبححل جداول سودوکو.........در 5 ثانیه!!!!

جدید...

 

              حل جدول سودوکو

 

با سلام به دوستان عزیز:

برنامه‌ی زیر جداول سودوکو را با به کارگیری روشی بسیار جالب و با سرعت بسیار بالا حل می‌کند.

 

این
روش اگر با دست مورد استفاده قرار بگیرد، مخصوصاً برای جداول با سطح
دشواری بالا، بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده است؛ ولی این برنامه روش حل را
به بهترین وجه ممکن به کار می‌بندد و همان طور که پس از اجرای برنامه
مشاهده خواهید کرد، برنامه زمان حل جدول را برای تأکید بر این نکته که
بسیار سریع عمل می‌کند نمایش خواهد داد.

 

نکته‌ی
قابل توجه این است که جداول ساده توسط برنامه بسیار سریع حل می‌شوند (کمتر
از دو یا سه ثانیه)، ولی جداول متوسط و سخت به زمان بیشتری نیاز دارند.
(حداکثر بین ?? الی ?? ثانیه).

 

در مورد روش حل به علت اینکه خارج از حوصله است، لطفاً به سایت‌هایی که این گونه مسایل را توضیح داده‌اند مراجعه کنید.

 

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که این برنامه خالی از هرگونه اشکال است و به هیچ وجه جدولی را بی‌جواب نمی‌گذارد!

(البته
لازم به توضیح است که: ممکن است کاربر جدولی را "فی‌البداهه" وارد برنامه
کند، در مورد این جداول (و در کل) باید به این نکته توجه کرد که برنامه
این موضوع را چک می‌کند که آیا این جدول جواب یکتا دارد یا خیر؟ در صورتی
که پاسخ منفی باشد، با نشان دادن پیغام خطا، از حل آن جدول جلوگیری
می‌کند.)

 

برای اجرای برنامه، هرجا که جای خالی بود اسپیس، و هر جا عدد بود، عدد را وارد کنید.

 

دانلود برنامه

(برای دریافت برنامه ی جدید، اینجا کلیک کنید.)

این هم یک نمونه ی سخت از این جداول:  

 

 

  


متن فوق توسط: هیچ کس ابن هیچکس.. نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
حل  جداول سودوکو.........در 5 ثانیه!!!! - !.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!
هیچ کس ابن هیچکس..
با سلام خیلی ممنون که اومدید متشکریم ما.....
لوگوی من
حل  جداول سودوکو.........در 5 ثانیه!!!! - !.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!
لوگوی دوستان من








آهنگ وبلاگ من
اشتراک در خبرنامه
 
جستجو در کل مطالب
 :جستجو

جستجو در کل مطالب این وبلاگ، حتی مطالب بایگانی شده!


Dom.ir - Free Domain Registration System !
Dom.ir - Free Domain Registration System !