سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خفن ترین ها.... - !.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
من در یاهو
 RSS 
اوقات شرعی
دوشنبه 86 شهریور 19 ساعت 1:1 عصرخفن ترین ها....
- Startup Control Panel 2.8 : با کمک این برنامه رایگان و 59 کیلوبایتی، کنترل برنامه‌هایی که در شروع ویندوز خودبه‌خود اجرا می‌شوند را، بدست گیرید.
- Chronice 3.4 : یک ساعت آنالوگ رایگان برای دسکتاپ شما به همراه قابلیت زنگ زدن.
- JS Menu Maker 1.0 : به کمک این برنامه رایگان می‌توانید برای سایت‌تان منوهایی بسازید که در مرورگرهای اینترنت‌اکسپلورر، فایرفاکس و اُپرا به درستی نمایش داده می‌شود. صاحبان سایت‌ها و وبلاگ‌ها، از این برنامه رایگان به سادگی عبور نکنند.
- Fresh Download 7.78 : یک دانلود منیجر رایگان و قوی با امکانات مختلف. حجم هم حدود دو مگابایت. یک بار امتحان کنید، شاید بی خیال دپ معروف شدید!!
- Unlocker 1.8.5 : دیدین بعضی مواقع که می‌خواهید فایل یا فلدری را پاک کنید، به شما ارور می‌دهد که نمی‌شود و این فایل را فلدر توسط یک برنامه دیگر در حال اجرا می‌باشد؟ (در صورتی که چنین نیست) این برنامه رایگان و 191 کیلوبایتی چاره کار شماست.
- TOff 2.4.2 : دلتان می‌خواهد بتوانید کامپیوترتان را، در راس یک ساعت مشخص و به طور اتوماتیک، خاموش یا Hibernate کنید؟ پس این برنامه‌ی رایگان و 120 کیلوبایتی را از دست ندهید.
- CPU-Z 1.40 : یک برنامه رایگان و کم‌حجم که اطلاعات مفیدی را در خصوص CPU، مادربورد، حافظه و سیستم کامپیوتر، در اختیار شما قرار می‌دهد.
- StorURL 2.5.2 : برای نگهداری آدرس این همه سایت و وبلاگ مفید دچار مشکل شدید!؟ دنبال یک راه چاره می‌گردین!؟ این برنامه رایگان و حدودا 500 کیلوبایتی را از دست ندهید پس!
- Flash Slideshow Maker 4.02 : با کمک این برنامه، همانطور که از نامش مشخص است، می‌توانید از عکس‌هایتان، یک آلبوم جالب (به صورت اسلاید شو) با فرمت فلش بسازید.
- Good Boy 2.7 : یک بازی رایگان، ساده، 400 کیلوبایتی و دارای مراحل مختلف!
- TimeLog 2 : یک برنامه رایگان برای اینکه بفهمید سر پروژه‌های مختلف (مثلا طراحی یک وب‌سایت، نوشتن یک برنامه و ...) چقدر وقت می‌گذارید.
- Burn4Free 3.0 : یک برنامه چهار مگی رایگان برای رایت کردن اطلاعات مختلف (دیتا، صدا و ...) بر روی CD و DVD به آسانی هر چه تمام‌تر. از دستش ندهید.
- SpeakOut 1.0 : یک متن انگلیسی به این برنامه رایگان و 398 کیلوبایتی بدهید، تا آن‌را مثل بلبل برایتان بخواند.
- Any Password 1.44 : اگر شما هم مثل من کلی آی‌دی و پسورد در جاهای مختلف دارید، این برنامه رایگان و کم‌حجم را دانلود کنید تا همه‌ی پسوردها و آی‌دی‌هایتان را در آن نگهداری کنید که یک وقت یادتان نرود!
- NT File Recovery 1.0 : برنامه‌ایی 400 کیلوبایتی برای بازیابی اطلاعات از سیستم‌فایل NTFS (قابل اجرا از روی حافظه‌های فلش)
- FreeUndelete 2.0 : یک برنامه رایگان و فوق‌العاده مفید و البته کم‌حجم! با کمک این برنامه 853 کیلوبایتی می‌توانید فایل‌های پاک شده از کامپیوترتان را (با شرایطش البته!) بازگردانید.
- 101 Clips 7.03 : این برنامه رایگان، 25 مورد آخری را که کپی یا Cut کرده‌ با‌شید، در خودش ذخیره می‌کند (حتی اگر عکس باشد)
- PDF Helper 1.01 : یک برنامه حدود 200کیلوبایتی برای جدا کردن (و چسباندن) صدها صفحه PDF از هم، در چند ثانیه.
- Floppy Office 3.8 : مجموعه‌ایی کم حجم و رایگان و بسیار پرکاربرد. این برنامه 1.6 مگابایتی را دانلود کنید و از برنامه‌های ریز آن (ساختن فایل پی‌دی‌اف، تغییرنام ‌دهنده، فشرده ساز و ...) نهایت استفاده را ببرید.
- PSPad 4.5.2 : یک ادیتور تقریبا دو مگی و رایگان. بیشتر به درد برنامه نویسان می خورد. از برخی زبان‌هایی که این ادیتور از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، می‌توان به PHP ، CSS ، HTML ، JavaScript ، Fortran ، FoxPro و +‌+C اشاره کرد.
- Advanced WindowsCare 2 Personal : یک برنامه رایگان و حدودا چهار مگی برای اینکه به ویندوزتان یک حال حسابی بدهید، این برنامه قابلیت های مختلفی دارد که عیب‌یابی رجیستری، حذف برنامه‌های جاسوسی و تعمیر ویندوز از آن جمله است. (این برنامه بر روی ویندوز ویستا نیز قابل اجراست)
- Sokoban 3D 1.1 : دنبال یک بازی پازل سه بعدی می گردید؟ این بازی رایگان حدودا 6 مگی را دانلود کنید.
- Argus Panoptes 1.0 : برنامه ایی حدودا یک مگی و رایگان برای جستجوی دقیق در درون فایل‌ها، با امکانات مختلف.
- Opera 9.1 : اگر تا به حال از مرورگر اینترنت Opera استفاده نکرده اید، این موقعیت طلایی را از دست ندهید، کافی است یک بار امتحان کنید، شک نکنید که مشتری دائمش خواهید شد.
- SpamExperts Home 1.1.6.2 : اگر شما هم از شر ایمیل‌های اسپم کلافه شده‌اید، این برنامه آنتی‌اسپم و رایگان را دانلود کنید. این برنامه با ایمیل‌های POP3 هماهنگی دارد. (نسخه جدید)
- SuperFast Shutdown 1.0 : از مدت زمان طولانی Shutdown ویندوز ایکس پی کلافه شده اید؟ این برنامه رایگان و 269 کیلوبایتی چاره کار شماست ... با کمک این برنامه ویندوز را به سرعت Restart و Shutdown کنید!!
- FileList : یک برنامه فقط 15 کیلوبایتی برای لیست گیری از فایل‌ها و انجام عملیات مختلف روی آن‌ها (تغییرنام و ...)
- Mobile 3GP converter 1.0.0 : دوستانی که موبایل دارند و باهاش فیلم هم می‌گیرند، این برنامه کم‌حجم و رایگان را از دست ندهند. انصافا از دست دادن این برنامه برای این عده از افراد، ضرر کوچکی نیست. با این برنامه رایگان می‌توانید به سادگی فایل‌هایی با فرمت 3GP را (که توسط موبایل گرفته شده‌اند) به فرمت AVI تبدیل کنید.
- Gigaget 1.0.0.23 : یک دانلود منیجر رایگان که به گفته سایت سازنده‌اش، سرعت دانلود شما را هفت تا ده برابر می‌کند.
- VirusCop 2 : یک برنامه رایگان و کم‌حجم که برای گزارش کردن ایمیل‌های اسپم و ایمیل‌های حاوی ویروس و موارد مشابه به کار می‌رود. کارکرد دقیق‌تر این برنامه را در صفحه مربوط به آن بخوانید.
- Computer Expert 2005 : این برنامه 1.29 مگابایتی به کلی از سوال‌های شما در مورد کامپیوتر و سیستم‌عامل جواب می‌دهد. همچنین می‌توانید سوال جدید بپرسید و جواب بگیرید.
- Lompster 1.0.5.1 : یک ابزار کمکی برای سطل آشغال ویندوز، حجم 295 کیلوبایت.
- RegPad alpha 0.1.1 : یک برنامه کم‌حجم برای کار با فایل‌های رجیستری (مخصوص کسانی که می‌خواهند ویندوز رو انگولک کنند!!)
- My Wallet 1.4 : یک برنامه رایگان و حدودا 600 کیلوبایتی برای مدیریت و نگهداری تک‌تک پسوردهای اکانت‌های مختلف شما.
- Amazeing 6.00 : یک بازی جالب، کم‌حجم (660 کیلوبایت) و سه‌بعدی! می‌تونید راه خروج رو پیدا کنید!؟
- JetPhoto Studio 2.1.2 : اگر از برنامه ACDSee زیاد راضی نیستید و دنبال یک برنامه جایگزین می‌گردید، این برنامه رایگان و البته کمی حجم‌بالا (6.8 مگابایت) می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای شما، برای کار با عکس‌های در کامپیوتر باشد.
- Uninstall Tool 1.5.1 : با کمک این برنامه رایگان می‌توانید برنامه‌هایی که دیگر موردنیازتان نیست را از روی کامپیوتر به طور کامل حذف نمایید.
- Crypditor 1.21 : یک تکست ادیتور رایگان و قوی و همچنین کم‌حجم (790 کیلوبایت) با امکانات جالب.

متن فوق توسط: هیچ کس ابن هیچکس.. نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
خفن ترین ها.... - !.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!
هیچ کس ابن هیچکس..
با سلام خیلی ممنون که اومدید متشکریم ما.....
لوگوی من
خفن ترین ها.... - !.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!
لوگوی دوستان من








آهنگ وبلاگ من
اشتراک در خبرنامه
 
جستجو در کل مطالب
 :جستجو

جستجو در کل مطالب این وبلاگ، حتی مطالب بایگانی شده!


Dom.ir - Free Domain Registration System !
Dom.ir - Free Domain Registration System !