سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فقط دانلود.... - !.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
من در یاهو
 RSS 
اوقات شرعی
دوشنبه 86 شهریور 19 ساعت 12:58 عصرفقط دانلود....
 Pidgin 2.0.2 : یک پیغام رسان رایگان و جالب و زیبا برای شما. با استفاده از این پیغام رسان دیگر لازم نیست یاهو مسنجر، MSN Messenger ، AIM ، ICQ و کلی مسنجر دیگر را داشته باشید، این برنامه یک تنه کار همه آنها را می کند.
- Beneton Movie GIF 1.1.1 : یک برنامه کاملا رایگان، ساده، سریع و جذاب برای ساخت ویرایش فایل‌های گیف انیمیشن که از 48 نوع فایل تصویری پشتیبانی می‌کند. به همراه 20 افکت مختلف و کلی امکانات دیگر.
- PF Image-2-HTML 1.0 : ساختن فایل‌های HTML با کدهای رنگی، از فایل‌های تصویری توسط این برنامه رایگان.
- DVDFab Decrypter 3.1.4.0 : با کمک این برنامه رایگان، می‌توانید فیلم‌های دی‌وی‌دی (DVD) خود را درون هارد دیسک، کپی نمایید.
- IeCacheExplorer 1.2 : با کمک این برنامه رایگان و کم‌حجم، جزئیات فایل‌های کوکی و همچنین تمام آدرس‌های اینترنتی را که به آن‌ها مراجعه کرده‌اید، مشاهده کنید.
- Data Doctor-Length and Area Convertor 2.0.1.5 : یک برنامه هفتصد کیلوبایتی رایگان برای تبدیل واحد‌های مختلف به همدیگر (متر، اینچ، یارد، سانتی‌متر و ...)
- X2 : یک برنامه رایگان و 15 کیلوبایتی که یکی دو معادله معروف ریاضی را برایتان (البته برای بچه تنبل‌ها!!) حل می‌کند. کافی است بهش عدد بدین و مجهول را سه سوته بدست آورید.
- Ant Commander 1.1 : یک فایل‌منیجر قوی و رایگان برای ویندوز شما (با امکانات مختلف از جمله درگ و دروپ کردن)
- Tray Helper 5.2 : یک برنامه ریه میزه و رایگان که کلی کار مفید برایتان انجام می‌دهد. از جمله؛ چک کردن و ارسال ایمیل، یادآوری قرارهای ملاقات و کارهای شخصی‌تان، پاک کردن اسپم‌ها و ...
- ScreenTaker 1.01 : یک برنامه رایگان و جالب مخصوص موبایل‌های سیمبیان‌دار! با کمک این برنامه 11 کیلوبایتی می‌توانید هروقت که خواستید به سادگی از صفحه موبایل‌تان عکس بگیرید. مدل‌های سازگار با این برنامه را در صفحه اختصاصی این برنامه مشاهده کنید.
- Salaat Time 1.8 : این برنامه تقریبا حجیم (حدود 12 مگ) و البته رایگان را دانلود کنید تا دم اذان‌ها و به طور خودکار برایتان اذان پخش کند.
- SuperShredder 1.01 : با کمک این برنامه فایل‌های حساس و شخصی خود را (همانند فیلم ها و عکس های خانوادگی) به طور کامل از هارد یا مموری‌های موبایل پاک کنید. فایل‌های پاک شده توسط این برنامه 207 کیلوبایتی دیگر قابل بازگشت نیستند. (این را هم بدانید اگر فایلی را به طور عادی و یا حتی به صورت شیفت‌دیلیت پاک کرده باشید، باز هم توسط برخی برنامه‌ها امکان بازگشتشان هست)
- WorldTime 1.1 : یک برنامه رایگان و حدودا 300 کیلوبایتی که همان‌طور که از نامش پیداست ساعت حال حاضر اکثر شهرهای دنیا را پیش روی شما می‌گذارد.
- SpeedItUp Free 4.50 : این برنامه رایگان ادعا می‌کند با تنظیم استفاده بهینه از رم، سرعت کامپیوتر شما را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. امتحان آن مجانیست. مخصوص ویندوز های ایکس‌پی و ویستا.
- Internet Eraser 2.30 : یک برنامه رایگان و حدودا یک مگی برای پاک کردن کوکی‌ها، فایل‌های Cache، هیستوری‌ها و ... در یک کلام برنامه‌ایی برای سرعت بخشیدن به سرعت کار شما با اینترنت.
- ClocX 1.5 beta 1 : یک ساعت آنالوگ (عقربه‌ای) زیبا برای دسکتاپ شما، کم‌حجم و رایگان!
- Lupas Rename 5.0 : برنامه‌ای کم‌حجم و رایگان برای تغییر نام دسته‌جمعی فایل‌ها و فلدر‌ها به همراه امکانات فراوان!
- CDRom-Lock 0.6.1 : با کمک این برنامه کوچک 200 کیلوبایتی، براحتی درایوهای CD و DVD خود را قفل کنید!
- NoteBook 2.04 : توسط این برنامه رایگان و 363 کیلوبایتی همه پسوردهای خود (و حتی دیگر موارد ضروری) را در یک‌جا ذخیره کنید. برای کسانی که در این‌ور و آن‌ور اکانت‌های متعددی دارند، این برنامه یک برنامه خیلی به‌دردبخور می‌باشد و باعث می‌شود که پسورد اکانت‌های مختلف خود را فراموش نکنند.
- ClipDiary 1.4 : یک برنامه رایگان، کم‌حجم و خیلی جالب؛ توسط این برنامه آرشیوی از تمام متن‌ها و عکس‌هایی که در Clipboard کپی کرده‌اید، داشته باشید. حجم هم زیر سیصد کیلوبایت.
- ExplorerXP 1.07 : یک File Manager جالب با امکانات فراوان (از جمله داشتن خاصیت Tab) مخصوص ویندوز ایکس‌پی و 2000 (حجم زیر پانصد کیلوبایت)
- Expired Cookies Cleaner 1.02 : با این برنامه رایگان و فقط و فقط 27 کیلوبایتی!! کوکی‌های تاریخ گذشته را از روی کامپیوترتان پاک کنید و سرعت کامپیوتر را افزایش دهید!
- Peters Backup 2.5 : این برنامه رایگان و حدودا سه مگابایتی برای Backup گرفتن (تهیه نسخه پشتیبان) از اطلاعات مهم شما به‌کار می‌رود!
- i.Disk 1.93 : با کمک این برنامه رایگان، حجمی که هر یک از دایرکتوری‌ها و ساب‌دایرکتوری‌های درون هاردتان اشغال کرده است را، به‌صورت شاخه‌ای ببینید. حجم فقط 360 کیلوبایت!
- FreeSplit 1.0.1 : با کمک این برنامه رایگان و کم‌حجم فایل‌های بزرگ را به تکه فایل‌های کوچکتر تقسیم کنید و همچنین فایل‌های تکه‌تکه شده را به فایل اصلی و بزرگ تبدیل کنید. یکی از کاربردهای این برنامه قطعه قطعه کردن فایل‌های بزرگ و ارسال آن‌ها از طریق ایمیل می‌باشد.
- ImgBurn 2.3.2 : با کمک این برنامه رایگان و یک و نیم مگی، یک CD یا DVD از عکس‌هایتان بسازید.
- Bulk Rename Utility 2.5.4.2 : برنامه‌ای رایگان، کم‌حجم و با کاربردی آسان برای تغییر نام فایل‌ها و فلدرها به همراه امکانات و ویژگی‌های مفید و به‌دردبخور! حجم فقط 830 کیلوبایت.
- Clean My Registry 4.2 : این برنامه همان‌طور که از نامش پیداست برای تمیز کردن رجیستری ویندوز شما از فایل‌های اضافه و به‌دردنخور به کار می‌رود. حجم فقط 841 کیلوبایت.
- Alarm Me 3.3 : از این برنامه رایگان و کم‌حجم استفاده کنید تا قرارهای مهم و کارهایی که دارید را، فراموش نکنید! کلا به درد آدم‌های حواس‌پرت می‌خورد. اگر بهتان بر نمی‌خورد، دانلودش کنید.
- TETRIS Lives! 1.05 : بازی معروف تتریس را که می‌شناسید!؟ همان بازی خانه‌سازی. پس رسما حالش را ببرید!!
- Snarfer 0.8.3 : یک RSS Reader رایگان و کم حجم که با فید‌های فارسی نیز هیچ مشکلی ندارد. از دست ندهیدش!
- Domain-IP Locator 1.2 : یک برنامه رایگان و حدودا یک مگی که کافی است به آن یک آی پی یا یک دامین بدهید، تا زیر و بم آن را برایتان مشخص کند. (دست یابی به اطلاعات مختلف در خصوص یک آی پی یا یک دامین)
- File Seeker 3.5.1 : یک برنامه رایگان و واقعا به‌دردبخور؛ برنامه‌ای برای جستجوی سریع هرگونه فایل در کامپیوتر! حجم در حدود دو مگابایت.
- Folder Icon Changer 5.1 : یک برنامه رایگان و حدودا یک مگی برای تعویض آیکن فلدرهای مختلف ویندوز! از دست ندهیدش.
- Shutter 2.85 : یک خاموش‌کننده اتوماتیک برای کامپیوتر شما. به کمک این برنامه رایگان و کم‌حجم (662 کیلوبایتی) می‌توانید کامپیوتر خود را در زمان‌های دلخواه، خاموش، ری‌استارت، LogOff و یا Hibernate کنید. از این برنامه می‌توانید به عنوان یک هشداردهنده نیز استفاده کنید.
- Xint 4.3 : برنامه Notepad ویندوز را که دیده‌اید؟ این برنامه رایگان، یک نوت‌پد فوق‌العاده قوی با امکانات مناسب می‌باشد و برای برنامه‌نویسان نیز کاربرد دارد. (به گفته ناشرش، یک فایل 5 مگابایتی را در 2.5 ثانیه باز می‌کند)
- CCleaner 1.40.520 : یک نرم‌افزار کم‌حجم (2.59 MB) و مفید برای تر و تمیز کردن سیستم. (پاک‌کردن کوکی‌ها، History و ...)
- ArtRage 2 : یک برنامه‌ی رایگان برای نقاشی کردن! البته به صورت حرفه‌ای و با موس!

متن فوق توسط: هیچ کس ابن هیچکس.. نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
فقط دانلود.... - !.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!
هیچ کس ابن هیچکس..
با سلام خیلی ممنون که اومدید متشکریم ما.....
لوگوی من
فقط دانلود.... - !.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!
لوگوی دوستان من








آهنگ وبلاگ من
اشتراک در خبرنامه
 
جستجو در کل مطالب
 :جستجو

جستجو در کل مطالب این وبلاگ، حتی مطالب بایگانی شده!


Dom.ir - Free Domain Registration System !
Dom.ir - Free Domain Registration System !