سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر نرم افزاری بخواهی داریم بیا توو..... - !.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
من در یاهو
 RSS 
اوقات شرعی
دوشنبه 86 شهریور 19 ساعت 12:56 عصرهر نرم افزاری بخواهی داریم بیا توو.....
 Sumatra PDF 0.7 : یک برنامه رایگان و زیر یک مگی برای دیدن فایل‌های PDF (یک PDF Viewer کم‌حجم، ساده و دوست‌داشتنی) اگر از برنامه اکروبات ریدر خسته شده‌اید و یا اگر می‌خواهید شاهد سرعت زیادی در بازکردن فایل‌های PDF باشید، این برنامه رایگان را از دست ندهید. (طبق گفته سازنده این برنامه؛ مزیت خوب این برنامه، سرعت بالای بازکردن فایل‌های پی دی اف می‌باشد)
- Free RM to MP3 Converter 1.12 : یک برنامه رایگان، کم‌حجم و واقعا به‌دردبخور. با کمک این برنامه حدودا یک مگی می‌توانید فایل‌های صوتی با پسوند RM خود را به رایگان به MP3 تبدیل کنید.
- AVS DVD Player 2.4 : دنبال یک دی وی دی پلیر (DVD Player) رایگان، قوی با امکانات مناسب می‌گردین؟! پس این برنامه را از دست ندهید. تنها ایراد این برنامه حجم نسبتا بالای آن است.
- FileZilla 2.2.32 : یک FTP Manager رایگان و دوست‌داشتنی. فایل‌زیلا را یک‌بار امتحان کنید. مشتری‌اش خواهید شد. این برنامه رایگان تمام انتظارات شما را از یک FTP منیجر وب، برآورده می سازد و فقط حدود 3 مگابایت هم حجم دارد.
- Ad-Aware 2007 Free : نسخه جدید و البته همچنان رایگان برنامه Ad-Aware هم بیرون آمد. یکی از معروف‌ترین و شاید بتوان گفت بهترین، معروف‌ترین و محبوب‌ترین برنامه ضد جاسوسی (آنتی Spyware) در سراسر جهان می‌باشد. اگر از دست برنامه‌های جاسوسی به ستوه آمده‌اید، انتخاب نخست شما این برنامه رایگان باشد، پشیمان نخواهید شد.
- Clear History 1.9 : یک برنامه رایگان برای پاک کردن تمام رد پای شما (در کار کردن با اینترنت) از یک کامپیوتر. از پاک کردم کوکی و کش سیستم بگیرید تا پاک کردن هیستوری، آدرس‌های تاپپ شده و کلی موارد دیگر. حجمش هم حدود یک مگابایت است و صددرصد هم رایگان و مجانی. دیگر منتظر چه هستید؟
- Free Sudoku Generator : حتما تا حالا نام جدولهای سودوکو را شنیده‌اید، (جدول سودوکو، جدول هایی هستند که تازگی جای خودشان را باز کرده‌اند و در آن‌ها فقط از اعداد استفاده می‌شود) با کمک این برنامه رایگان و 240 کیلوبایتی، خیلی راحت می‌توانید جدول های سودوکو طراحی کنید. دیگر چه می‌خواهید!؟ این برنامه برای روزنامه‌ها و مجلاتی که در آن‌ها از جدول های سودوکو استفاده می‌شود، خیلی کاربرد دارد.
- Poppy for Windows 5.8.2 : توسط این برنامه رایگان و حدود 400 کیلوبایتی، می‌توانید کلیه ایمیل‌های POP3 خود را براحتی چک کنید و از نامه‌های جدید خبردار شوید.
- Clock 2.3 : یک ساعت عقربه‌ای رایگان برای دسکتاپ شما با اشکال مختلف، به همراه قابلیت زنگ زدن در زمان دلخواه!
- 15 Classic Slide Puzzle 2.5 : پازل بازی کنید. همان پازل عددی و دوست داشتنی!
- Clipboard Magic 4.01 : با کمک این برنامه رایگان و کم‌حجم (624 کیلوبایتی) می‌توانید از بخش Clipboard ویندوز حداکثر استفاده را ببرید. لیست امکانات این برنامه را در صفحه مربوط به این برنامه مشاهده کنید.
- Wave@MP3 3.5 : این برنامه مجانی برای تبدیل فایل‌های صوتی از فرمت MP3 به WAV و بالعکس به کار می‌رود.
- Gomplayer 2.1 : یک پلیر رایگان، شیک و بی‌نظیر برای شما که از اکثر فرمت‌هایی که فکرش را بکنید پشتیبانی می‌کند. (فقط همین را بدانید که علاوه بر تمام فرمت‌های رایج می‌توانید فایل‌هایی با پسوند 3GP، DivX و SWF را توسط این پلیر رایگان و تقریبا کم‌حجم باز کنید و لذتش را ببرید)
- Programmer"s Notepad 2 : دنبال یک نرم‌افزار رایگان، کم‌حجم و درست‌حسابی که جایگزین Notepad ویندوزتان باشد می‌گردید!؟ پس این ادیتور مجانی که امکانات فراوانی دارد را از دست ندهید.
- Free Download Manager 2.1 : نرم‌افزاری رایگان جهت مدیریت دانلود که به نظر بنده چیزی از نرم افزار های مشابهش (دپ، گوزیلا و ...) کم ندارد. با کمک دانلود منیجر‌ها می‌توانید فایل‌های بزرگ را در چند نوبت دانلود کنید، بدون آنکه آن بخش دانلود شده را از دست بدهید. (البته سروری که فایل بر روی آن قرار دارد هم، باید از این قابلیت پشتیبانی کند)
- PDFCreator 0.9.3 : با کمک این برنامه رایگان فایل‌های متنی، صفحات وب و حتی عکس‌ها را به PDF تبدیل کنید!
- Full Screen Player 0.6.0 Final : برنامه‌ای رایگان، کم‌حجم و بسیار جذاب برای پخش انواع فایل‌های تصویری با قابلیت زوم بالا
- POP Peeper 3.0.1 : این برنامه‌ی فوق‌العاده مفید و رایگان را از دست ندهید! برنامه‌ای که شما را از ایمیل‌های جدید رسیده در سیستم‌های POP3، جی‌میل، یاهو و هات‌میل باخبر می‌سازد. حجم فقط 998 کیلوبایت!!
- SyncBack Freeware 3.2.14 : یک برنامه رایگان که به‌کمک آن می‌توانید براحتی از فایل‌های درون هاردتان نسخه Backup تهیه کنید و آن‌را بر روی یک درایو دیگر، سی‌دی‌رام و یا ... ذخیره کنید!
- RegSeeker 1.55 : با کمک این برنامه رایگان، یک حال اساسی به رجیستری ویندوز خود بدهید و اشکالات و معایب آن‌را تا جای ممکن برطرف نمایید.
- Easy Uninstaller 1.5 : با کمک این برنامه رایگان، هر برنامه‌ای (در کامپیوترتان) را که می‌خواهید Uninstall کنید! به‌خصوص برنامه‌هایی که به‌طور عادی و معمولی Uninstall نمی‌شوند.
- Gmail Manager 0.5.3 : کسانی که با مرورگر فایرفاکس کار می‌کنند و از طرفی چند اکانت در Gmail هم دارند، این برنامه رایگان را از دست ندهند. البته این برنامه یک Extension مفید برای فایرفاکس می‌باشد. شما توسط این برنامه و مرورگر فایرفاکس می‌توانید، از نامه‌های جدید در اکانت‌های مختلف جی‌میلتان باخبر شوید و آن‌ها را مطالعه کنید.
- Free WMA to MP3 Converter 1.16 : یک برنامه رایگان، کم‌حجم و طبیعتا مفید. با کمک این برنامه 925 کیلوبایتی می‌توانید فایل‌های صوتی WMA. را به فرمت رایج MP3. تبدیل کنید.
- iColorFolder 1.4.2 : با کمک این برنامه رایگان و کم‌حجم می‌توانید رنگ فلدرهای ویندوز را به سادگی عوض کنید!
- FastStone Photo Resizer 2.4 : یک برنامه رایگان و کم‌حجم برای تغییر اندازه و تغییر نام عکس و اضافه کردن افکت رنگی و نوشته به عکس و ...!
- WinCut 1.0 : با کمک این برنامه رایگان و فقط 80 کیلوبایتی!! می‌توانید فایل‌های بزرگ خود را به تکه‌های کوچکتر (با اندازه دلخواه شما) تقسیم کنید و سپس آن‌ها را هر وقت که خواستید به حالت اولیه بازگردانید. (این کار برای قرار دادن فایل‌های بزرگ روی فلاپی یا ارسال از طریق ایمیل بسیار مفید است)
- Adsen FavIcon 1.0 : با استفاده از این برنامه‌ی کم‌حجم و مجانی، می‌توانید یک Favorite آیکن دلخواه برای سایت یا وبلاگ‌تان بسازید. (از همین هایی که در کنار آدرس سایت شما در مرورگر اینترنت بازدیدکننده دیده می شود)
- SimplyCapture 1.3 : برنامه‌ای با کاربرد ساده و امکانات مختلف و گوناگون برای عکس گرفتن از صفحه‌ی نمایش!
- SaebSoft Dictionary 3.0 : دنبال یک دیکشنری انگلیسی به فارسی رایگان، کم حجم (فقط 2.62 مگابایت) و باحال می‌گردین؟ پس دیکشنری خوب صائب سافت را از دست ندهید. (با این دیکشنری، دیگر مشکلی در ترجمه لغات انگلیسی به فارسی نخواهید داشت)
- Rename-It 3.42 : یک برنامه رایگان و به‌دردبخور برای تغییر نام فایل‌ها در ویندوز! این برنامه می‌تواند چندین فایل را که حتی در فلدرهای مختلف می‌باشند، در چندین ثانیه تغییر نام دهد.
- Sicyon Lite 4.2 : یک ماشین‌حساب پیشرفته و رایگان با کلی امکانات که به درد دانشجوها، مهندسین و ... می‌خورد.
- Mega Mario 1.5 : بازی ماریو رو یادتان هست؟ همان بازی قارچ خور معروف و دوست داشتنی. دلتان می‌خواهد خاطرات گذشته را تجدید کنید؟ پس این بازی رایگان را از دست ندهید.
- PC Image Editor 3.65 : یک برنامه رایگان قوی برای ویرایش عکس‌های مختلف ( که از اکثر فرمت‌های عکس پشتیبانی می‌کند) دارای 18 فیلتر جالب که می‌توانید بر روی عکس‌ها اعمال کنید. در یک کلام؛ یک ادیتور حرفه‌ایی و نسبتا سبک برای کار با عکس ها.
- BitTorrent Manager 1.7 : این برنامه همان طور که از نامش مشخص است به درد یوزرهای BitTorrent می خورد.
- Start-Up Tool 1.2 : به کمک این برنامه رایگان و 109 کیلوبایتی می‌توانید مدیریت برنامه‌هایی که در آغاز ویندوز به طور خودکار، اجرا می‌شوند را به دست گیرید و برخی از آن‌ها را حذف نموده و یا مواردی را به آن‌ها اضافه کنید.
- Fresh FTP 4 : یک اف‌تی‌پی منیجر رایگان که بیشتر به درد وبمسترها و به طور کلی صاحبان سایت‌ها می‌خورد. با کمک این برنامه شما می‌توانید فایل‌های مختلف را به هاست خود آپلود کنید.
- ViPlay 2.09 : یک پخش‌کننده کم‌حجم، رایگان و سریع! با کمک این پخش‌کننده، انواع و اقسام فایل‌های ویدئویی را ببینید. با امکانات فراوان مانند زوم دیجیتال، ساپورت DVD، برگزیدن علاقه‌مندی‌ها و ...
- Horze Racez 1.81 : یک بازی کم‌حجم (فقط 296 کیلوبایت) و سرگرم‌کننده. در این بازی شما می‌توانید در مسابقات اسب‌سواری، بر روی اسب موردنظر خودتان شرط‌بندی کنید و پول برنده شوید و با آن کارهای مختلف بکنید. (مثلا روزنامه بخرید) بعد در شهرهای دیگر مسابقه بدهید و ...!

متن فوق توسط: هیچ کس ابن هیچکس.. نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
هر نرم افزاری بخواهی داریم بیا توو..... - !.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!
هیچ کس ابن هیچکس..
با سلام خیلی ممنون که اومدید متشکریم ما.....
لوگوی من
هر نرم افزاری بخواهی داریم بیا توو..... - !.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!
لوگوی دوستان من








آهنگ وبلاگ من
اشتراک در خبرنامه
 
جستجو در کل مطالب
 :جستجو

جستجو در کل مطالب این وبلاگ، حتی مطالب بایگانی شده!


Dom.ir - Free Domain Registration System !
Dom.ir - Free Domain Registration System !