سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فقط دانلود کن..... - !.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
من در یاهو
 RSS 
اوقات شرعی
دوشنبه 86 شهریور 19 ساعت 12:53 عصرفقط دانلود کن.....
- Find Favorites 3.00 : یک برنامه 600 کیلوبایتی و رایگان و واقعا به‌دردبخور. اگر شما هم یک Favorite شلوغ و پلوغ دارید و برای پیدا کردن یک لینک باید کلی وقت تلف کنید، این برنامه رایگان دقیقا برای شما ساخته شده است. با کمک این برنامه و تایپ یک کلمه در قسمت جستجوی آن، به سرعت لینک مورد نظر را از میان انبوهی از لینک‌های بخش Favorite خواهید یافت. ضمنا با کمک این برنامه می‌توانید بخش Favorite خود را به در فایل HTML اکسپورت بگیرید و بگذارید برای روز مبادا. (جدید)
 
- PixelPerfect 2004 0.2.1 : یک برنامه رایگان و فقط و فقط 37 کیلوبایتی برای دیدن «عکس‌هایتان» در کامپیوتر! با امکاناتی مثل زوم و چرخش عکس. این برنامه به درد کسانی می خورد که یک برنامه رایگان و سبک برای مشاهده عکسها در کامپیوتر نیاز دارند. (در کنار عکس، طول و ارتفاع، نام و حجم عکس را نیز می توانید ببینید) (جدید)
 
- MemInfo 1.81 : توسط این برنامه رایگان و کم‌حجم مقدار حافظه‌ایی که توسط ویندوز در حال مصرف شدن است را، در System Tray ببینید. ضمنا با استفاده از حداکثر حافظه آزاد، سرعت کامپیوتر شما را نیز بالا می برد. (جدید)
- Disk Usage Analyser 1.41 : دلتان می خواهد به طور دقیق و گرافیکی ببینید هر فایل و فلدری چه حجمی را در کامپیوتر شما اشغال کرده؟ این برنامه رایگان و ششصد کیلوبایتی، حجمی را که هر فلدر (به همراه تمام فایل ها و زیرفلدرهای داخلش) اشغال کرده است، تعداد فایلهای موجود در آن فلدر و ... به نمایش میگذارد و شما در یک نگاه می توانید ببینید چه فلدری نیاز به یک گردگیری دارد. (جدید)
 
- Cobian Backup 8.4 : اگر دنبال یک برنامه رایگان و کارآمد برای پشتیبان گرفتن (Backup) از فایل‌ها و فلدرهای خود می‌گردید، همین‌جا را کلیک کنید! درست آمده‌اید. تا وقت هست و در دردسر نیافتاده اید، همین حالا این برنامه را بگیرید و یک بک آپ از اطلاعات خود داشته باشید.
 
- Inbox 1.42 : یک برنامه رایگان و 535 کیلوبایتی برای مدیریت تمام ایمیل‌های POP3 شما. با کمک این برنامه رایگان و کم حجم از سردرگمی درخصوص ایمیل هایتان خارج شوید!
 
- SwiftLoad 1.02 : یک دانلود منیجر قوی و کم‌حجم (زیر 500 کیلوبایت)، برای مدیریت دانلودهای شما از اینترنت!
 
- Mail Monitor 2.0 : با کمک این برنامه رایگان و حدودا یک مگی می‌توانید تمام میل‌باکس‌های پاپ‌تیری خود را کنترل کنید! حجم هم فقط 838 کیلوبایت!
 
- Free AVI MPEG to SWF Converter : این برنامه رایگان همان طور که از نامش پیداست برای تبدیل فایل‌های ویدئویی (AVI و MPEG و ...) به فایل‌های فلش (SWF و FLV) می‌باشد.
 
- Free CSS Toolbox 1.02 : اگر شما یک طراح وب هستید و به قولی CSS کار نیز هستید، این برنامه رایگان، کم حجم و فوق العاده مفید و پراستفاده را از دست ندهید. این برنامه کابردی در ارتباط با سی اس اس تقریبا همه کاری برای شما می‌کند. یک CSS ادیتور قوی و سریع، یک Auto-complete که کار شما را در کد‌نویسی تسریع می‌بخشد، چک کننده فایل‌های CSS شما برای یافتن هر گونه ایرادی، کم‌کننده حجم فایل نهایی CSS شما تا هفتاد درصد! و امکانات کاربردی دیگر
 
- NoteTab Light 4.95 : یک جایگزین مناسب و رایگان برای نت‌پد ویندوز شما، یک تکست ادیتور قوی با امکانات مختلف که ضمنا کار شما در ویرایش فایل‌های اچ تی ام ال را نیز راه می‌اندازد. با قابلیت درگ و دروپ کردن متن.
 
- Remove Startup Programs Buddy 2.1 : برنامه‌ای رایگان و حدودا یک مگی برای جلوگیری از اجرای برنامه‌هایی که در آغاز ویندوز، به طور خودبه‌خود اجرا می‌شوند. (با کمک این برنامه برنامه هایی که در ابتدای ویندوز آغاز می شوند را، مدیریت کنید)
 
- Subpad 1.8 : یک ادیتور رایگان و
47 کیلوبایتی همانند نوت‌پ خود ویندوز، منتهی با امکانات بیشتر. تنها وجود امکان Unlimited Undo/Redo می‌تواند شما را ترغیب به استفاده از این ادیتور به جای نوت‌پد نماید.
- Speak Clipboard 1.0.0 : یک برنامه جالب و کم‌حجم! این برنامه 392 کیلوبایتی، هر عبارت انگلیسی که در Clipboard موجود باشد، (هر عبارت انگلیسی را که شما کپی کرده باشید) برای شما می‌خواند. (البته باید Microsoft .NET Framework نیز بر روی ویندوز ایکس‌پی شما نصب باشد)
 
- ProduKey 1.07 : توسط این برنامه رایگان و 35 کیلوبایتی، شماره سریال (CD-Key) ویندوز و مایکروسافت آفیس مورد استفاده خود را ببینید.
 
- RegAuditor 2.2 : دلتان می‌خواهد بدانید در کامپیوترتان چه Adwareها، Spywareها و کلا چه برنامه‌های جاسوسی و موزی!! وجود دارد؟ پس این برنامه رایگان و 555 کیلوبایتی را از دست ندهید
.
- @Icon Sushi 1.21 : از این برنامه رایگان برای تبدیل تصاویر به آیکن، با امکانات مختلف، استفاده می‌شود. با حجم 492 کیلوبایت.
 
- HD Tune 2.53 : این برنامه 179 کیلوبایتی و رایگان هم خیلی به‌دردبخور است. اطلاعاتی درمورد هارد دیسکتان، عکس‌ها و نوشته‌هایی که در Clipboard کپی کرده‌اید و ... از جمله اطلاعاتی است که این برنامه کم‌حجم در اختیار شما می‌گذارد. (همچنین اگر یک برنامه الحاقی از سایت برنامه دریافت کنید، اطلاعات بسیار کاملی از نوع مادربورد، بایوس، CPU، کارت گرافیکی و کارت صدا و ... به شما می‌دهد)
 
- XnView 1.91.4 : یک برنامه رایگان و به نسبت کم‌حجم (حدود 3 مگابایت) برای مشاهده و تبدیل فرمت‌های مختلف گرافیکی به یکدیگر. نکته قابل توجه و عجیب در مورد این نرم‌افزار، قابلیت ورود 400 فرمت مختلف فایل گرافیکی و همچنین قابلیت خروج (اکسپورت) بیش از 50 فرمت فایل گرافیکی می‌باشد که در نوع خودش بی‌نظیر است.
 
- 1st AutoRun Express 2.0 : با کمک این برنامه رایگان و 990 کیلوبایتی، در سه مرحله و به‌راحتی یک CD اُتوران بسازید.
- Picasa 2 : یک برنامه رایگان و بسیار جالب برای مدیریت عکس‌های در کامپیوتر با امکانات فراوان و محیطی دوست‌داشتنی (پیکاسای گوگل معروف است)
 
- CD Recovery Toolbox Free 1.1 : یک برنامه رایگان، حدود هفتصد کیلوبایتی و شدیدا به‌دردبخور. اگر به این برنامه در حال حاضر نیاز ندارید، همین حالا آن را دانلود کنید برای روز مبادا. با کمک این برنامه می‌توانید اطلاعات CDها و DVDهایی را که در درایو کامپیوتر شما به درستی خوانده نمی‌شوند را، مشاهده کنید. بسیاری مواقع با CDها و DVD هایی روبرو شده‌اید که به علت خط و خش و ... قادر به خواندن اطلاعات آن نیستید، این برنامه چاره کار شماست و شما را به اطلاعات موجود در سی‌دی یا دی‌وی‌دی می‌رساند.
 
- Pocket Snake : یک بازی رایگان دیگر برای دارندگان پاکت پی سی. بازی معروف و جالب Snake را که می‌شناسید؟ همان بازی معروف مار در موبایل‌ها. این بازی را با گرافیکی جذاب‌تر و جالب‌تر در پاکت پی سی خود داشته باشید. حجم فقط 93 کیلوبایت.
 
- Contact Tracer 1.01 : یک برنامه رایگان برای مدیریت اطلاعات شخصی دوستان‌تان (یک Contact Manager رایگان)
 
- Hind 2000 1.0 : یک برنامه رایگان مدیریت ایمیل با امکانات مختلف. با این برنامه نامه‌هایتان را به راحتی ارسال و دریافت کنید.
 
- NT File Recovery 1.0 : یک برنامه رایگان و سیصد کیلوبایتی برای برگرداندن فایل‌های پاک شده از هارد دیسک NTFS شما. فوق‌العاده است، به راحتی از کنار این برنامه رایگان و کارراه انداز گذر نکنید.
- AutoScreenRecorder 2.0 Free : برنامه‌ایی رایگان برای تصویر برداری از صفحه نمایش شما و ذخیره آن به صورت فیلم. حجم فقط 800 کیلوبایت. با کمک این برنامه می‌توانید تمام آن‌چه که بر روی صفحه نمایش و مانیتور شما می‌گذرد را به صورت یک فیلم ذخیره کنید (مناسب برای ساخت فیلم‌های آموزشی و ...)
 
- Encrypt Files 2.1 : یک برنامه رایگان و حدودا یک مگی برای پسوردگذاری روی فایل‌ها و فلدرهای شما. اگر از کامپیوتر شما، افراد دیگری نیز استفاده می‌کنند، به همچین برنامه‌ی رایگانی نیاز دارید تا بتوانید فایل‌ها و فلدرهای خصوصی خود را، از دید دیگران محفوظ نگه دارید. دارای 13 روش و الگوریتم مختلف پسوردگذاری و کدگذاری روی فایل‌ها و فلدرها.
 
- Pocket Moku : امروز روز پاکت پی سی داران است. یک بازی رایگان و بسیار کم حجم (74 کیلوبایت) برای پاکت پی سی ها. بازی دوز معروف را که حتما بازی کرده اید و حسابی کیفش را هم برده‌اید؟ پس چرا روی پاکت پی سی خودتان بازی دوز را نداشته باشید؟
 
- Pocket Man : پاکت پی سی دارید و دنبال یک بازی رایگان برای آن می‌گردید؟ چی از بازی Pac Man معروف و دوست‌داشتنی بهتر؟ پاکت پی سی داران این بازی رایگان و حدودا 500 کیلوبایتی را از دست ندهند. به هر حال با آن پاکت پی سی یک کمی هم بازی کنید جای دوری نمی‌رود.
 
- Rabbit Dream 1.1 : یک بازی کودکانه، رایگان و البته کم‌حجم. در این برنامه 1.25 مگابایتی با یک خرگوش سر و کار دارید که باید همه چیز را نوش جان کند و چیزی از زیر دستش در نرود!
- Fotana 1.64 : برنامه‌ای رایگان برای ویرایش تصاویر، مدیریت و دسته‌بندی تصاویر به آلبوم‌های مختلف و اشتراک آلبوم‌هایتان با دیگران! حجم هم ناقابل، فقط 2 مگابایت.
 
- 1-2-3 Spyware Free 4.5 : یک Anti Spyware رایگان معروف و کاردرست. این برنامه رایگانی که احتیاجی به هیچ کرک و سریال نامبری ندارد را دانلود کنید تا خیالتان از بابت هر گونه فایل جاسوسی (و به‌طورکل فایل‌های مخرب برای کامپیوتر) راحت باشد.
 
- AssessTree 1.4.7.4 : یک برنامه رایگان، کم‌حجم و به‌دردبخور. به این برنامه 108 کیلوبایتی، آدرس یک فلدر یا یک درایو را بدهید تا همه فلدرهای داخل آن‌‌را (تا هر لایه‌ایی که باشند) یک‌جا برایتان لیست کند! به همراه نمایش حجمی که هر فلدر اشغال کرده است.
 
- Free Flv to AVI Converter 1.5 : یک برنامه کاملا رایگان برای تبدیل فایل‌های ویدئویی با فرمت FLV به فرمت‌های رایج ویدئویی مانند MPEG ، AVI و WMV . این برنامه رایگان و به‌دربخور و حدود چهار مگی را از دست ندهید.
 
- ID3 renamer 2.15.15 : با کمک این برنامه رایگان و کم‌حجم (حدود 1.2 مگابایت) می‌توانند تعداد زیادی فایل را با هم و یک‌جا و فقط با چند کلیک موس، تغییر نام دهید و کلی در وقت‌تان صرفه جویی کنید.
 
- Recuva 1.04.104 : این برنامه رایگان و کم‌حجم (فقط 345 کیلوبایت) را انصافا از دست ندهید. با کمک این برنامه رایگان می‌توانید فایل‌هایی را که به اشتباه از روی کامپیوتر پاک شده‌اند (حتی آن‌ها که از داخل سطل آشغال نیز پاک شده‌اند)، دوباره برگردانید. این برنامه یک روزی به دردتان می‌خورد، پیشنهاد می‌کنم از دست ندهیدش!
 
- HTMLAsText 1.05 : یک برنامه رایگان و کم‌حجم (فقط 28 کیلوبایت) برای تبدیل HTML به Text (با حذف کردن تمام تگ‌های HTML)
 
- AbcPuzzles 8.2 : اگر دنبال یک بازی رایگان و کم‌حجم می‌گردین، این پازل زیر یک مگ و دوست‌داشتنی رو از دست ندین (البته انجام بازی سخت‌تر و فکری‌تر از آنی است که فکرش را می‌کنید)
 
- 7-Zip 4.42 : یک برنامه رایگان فشرده‌سازی (زیپ‌کننده و بازکننده زیپ) که از فرمت‌های TAR ،RAR ،ZIP و ... پشتیبانی می‌کند. با کمک این برنامه می‌توانید فایل‌های زیپ شده یا همان فشرده شده خود را باز کنید و یا فایل‌های خود را با کیفیت مناسبی فشرده کنید.
 
- SiteLinkChecker 1.0 : یک برنامه رایگان مخصوص وب‌مسترها، توسط این برنامه کم‌حجم، لینک‌های شکسته شده (از بین رفته) در سایت خود را پیدا کنید.
 
- Profile Ferret 1.1.2 : کار این برنامه 21 کیلوبایتی این است که یک ID یاهو بهش می‌دی و بعد سه سوت پروفایل مربوط به آن‌را برایت می‌آورد. خیلی راحت.
 
- KUpTime 1.0.9 : یک برنامه 113 کیلوبایتی که کلی اطلاعات جالب ارائه می‌دهد. (زمان آپ‌تایم بودن سیستم، مدت زمانی که از نصب سیستم‌عامل گذشته است و ...)
 
- Link200 3.2.0.2 : با کمک این برنامه رایگان و کم‌حجم می‌توانید بخش Favorite یا همان سایت‌های برگزیده را سر و سامان دهید و از شر لینک‌های خراب و یا ازبین‌رفته راحت شوید.
 
- DesktopSave 1.11 : یک برنامه کم‌حجم، رایگان و بسیار مفید. با کمک این برنامه 200 کیلوبایتی، تنظیمات دسکتاپ و بخش بازی‌ها و همچنین آیکن‌های موجود در دسکتاپ را ذخیره و بعدا بازیابی کنید.
- SimpleEye 1.4 : این برنامه رایگان و کم‌حجم (فقط 134 کیلوبایت) کلی اطلاعات از کامپیوترتان، به شما می‌دهد. (مدل CPU، مدل کارت گرافیک، کارت صدا، رم و ...)
 
- DocPad 5.2 : یک تکست ادیتور قوی همانند Notepad اما با امکانات بسیار بیشتر و همچنان رایگان!!
- WinInfo 0.2.1 : این برنامه همان‌طور که از نامش پیداست، یک سری اطلاعات درخصوص ویندوزتان به شما می‌دهد. این برنامه فقط 30 کیلوبایت حجم دارد! حالش را ببرید.
 
- MSConfig Cleanup 1.2 : با کمک این برنامه رایگان برنامه‌هایی که در شروع ویندوز به‌طور خود به خود اجرا می‌شوند را، کنترل کنید. (همچنین می‌توانید برنامه‌هایی که در بخش MSConfig به صورت Disable درآمده‌اند را، پاک کنید) حجم فقط 692 کیلوبایت.
 
- Scribe 1.88 : یک برنامه رایگان و کم‌حجم برای ارسال و دریافت ایمیل که توسط آقای مهدی فتاحی به زبان فارسی هم ترجمه شده است!
 

متن فوق توسط: هیچ کس ابن هیچکس.. نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
فقط دانلود کن..... - !.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!
هیچ کس ابن هیچکس..
با سلام خیلی ممنون که اومدید متشکریم ما.....
لوگوی من
فقط دانلود کن..... - !.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!
لوگوی دوستان من








آهنگ وبلاگ من
اشتراک در خبرنامه
 
جستجو در کل مطالب
 :جستجو

جستجو در کل مطالب این وبلاگ، حتی مطالب بایگانی شده!


Dom.ir - Free Domain Registration System !
Dom.ir - Free Domain Registration System !